KFC Canada accepta Bitcoin ca metoda de plata

25 martie 2019 accepta bitcoin, bitcoin

Articol scris de Mirona Noru

KFC, celebrul lant de fast food, respectiv cel din Canada accepta in premiera ca metoda de plata si Bitcoin – pentru o perioada limitata de timp si pentru un produs special conceput in acest sens: o galeata cu tema criptocurrency.

Initiativa de marketing cu o durata limitata implementeaza reclama lantului bazat pe canalul „The Bitcoin Bucket„, cu un Live-tracker pe Facebook (afisand gradul de constientizare a volatilitatii Bitcoin, compania a creat un feed Live Facebook, afisand numarul de fractii din criptomoneda necesare pentru a plati produsul; videoclipul a fost redat timp de patru ore), cu un pret fix pentru produs, care se pozitioneaza la aproximativ 20 de dolari canadieni, in functie de cursul de schimb cu Bitcoin.

Totusi, clientii nu pot merge intr-o locatie KFC din Canada si sa realizeaze o plata cu crypto la casierie. In schimb, compania accepta Bitcoin prin BitPay ca una dintre optiuni, printr-o pagina de check-out online. Bucket-ul Bitcoin va fi livrat direct la adresa clientului (produsul are si o taxa de 5 USD), in functie de procesul de check-out de pe site-ul sau.

Compania pare sa fie o sustinatoarea privind zona crypto (in modul ei spiritual):

Sigur, nu stim exact ce este Bitcoin sau cum functioneaza, dar asta nu ar trebui sa intervina intre tine si un pui bun de te lingi pe degete„, a declarat compania intr-un tweet.

https://twitter.com/kfc_canada/status/951550065411313664

Oferta, disponibila doar in Canada („scuze, restul lumii„, spune compania pe site-ul sau), reprezinta o ofertă limitata de timp – si primul lot a fost deja vandut.

Miscarea initiata de KFC este o premiera in lumea restaurantelor. In timp ce locatiile din franciza ale altor lanturi de restaurante accepta Bitcoin ca metoda de plata, aceasta pare a fi prima data cand o companie-mama a imbratisat moneda digitala. In timp ce Bitcoin este singura criptomoneda disponibila spre tranzactionare pe care KFC o accepta acum, compania a sugerat intr-un tweet separat ca intentioneaza sa-si extinda disponibilitatea pentru promotiile viitoare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *