Toate scrieriile pare să fie la suprafață, înșirate pe pereți.
Bitcoin are acum integrare PayPal și bancară la nivel global dedicată pentru a merge împreună cu logo-ul său abil. Autoritățile de reglementare o iau în vedere, și au notat comercianții cu amănunt care o acceptă.
Dacă credeți că Bitcoin este de masă, mai gândiți-vă încă o dată. Potrivit unei analize la începutul acestui an, din luna februarie au fost doar 1,2 milioane de adrese Bitcoin care nu dețin nimic altceva decât praf.
Chiar și susținătorii săi recunosc că această monedă are un drum lung de parcurs. Această încercare a lui Curtis Fenimore de a promova Bitcoin în direcția maselor a stagnat. Bigfoot-ul Bitcoin și efortul său de bază pentru a obține afișe și alte materiale de promovare Bitcoin în afară comunității, „nu a fost activ sau relevant în ultima vreme”, a recunoscut el.
Fenimore a ridicat toate monedele Bitcoin pentru efortul său de conștientizare publică în cazul în care prețul a fost de peste 700 dolari. Apoi, el a petrecut fondurile pe Bitcoin Bigfoot după ce prețul a scăzut sub 700 dolari. A fost doar norocul de a trage.
Între timp, mulți oameni nu sunt încă conștienți de bucuria Bitcoin. „Mai avem un drum foarte lung de parcurs în termeni absoluți„, a sugerat el.
Problema de percepție poate avea mai mult de a face cu o adâncime de mică amploare. Erik Voorhees , anteprenor Bitcoin, a susținut că aproximativ jumătate din cei cu care vorbește sunt conștienți de Bitcoin, iar doar o mică parte înțeleg.
Acest lucru este normal și de așteptat, a declarat Voorhees:
„Atât internetul cât și Paypal au avut o perioadă lungă de timp în care oamenii au auzit despre acestea și într-un fel știau ce era, înainte ca ei chiar să fi încercat.”
Cucerirea curbei de învățare
Cum se va dezvolta înțelegerea Bitcoin în rândul maselor care au auzit de ea, dar știu puțin despre aceasta? Suntem încă în faza de speculații, în cazul în care oamenii își pun speranța în a face un dolar rapid. Această fază timpurie, imatură, ar putea lucra în avantajul cryptocurrency, a declarat Voorhees.
Bulele de preț succesive au crea un efect numit „teoria mareea„. Atunci când prețurile Spike, oamenii se trezesc, mirosind o posibilă oportunitate de a face bani, și efectiv speranța de profit Bitcoin. Aceasta poate fi o reacție pe termen scurt, dar care le generează un nou val de adoptare utilizator.
În cazul în care prețul se prăbușește din nou, mulți dintre cei care au ajuns în acel val vor aluneca departe, dar unii vor rămâne. Cei care au rămas vor dobândi o înțelegere profundă a Bitcoin și a tehnologiei sale. Cu fiecare balon succesiv, la piscina de adoptatori care continuă să crească utilizarea rețelei de plată.
Unde este motivația?
Ce e de spus despre acei oameni care nu sunt investitori? Cum ar fi, să zicem, proporția semnificativă de americani care trăiesc de la salariu la salariu? Comunitatea Bitcoin se confruntă cu provocări multiple în obținerea interesului acestor oameni.
Nerespectarea acestor argumente politice și ideologice, care sunt dificil de a fi discutate cu părinții epuizați de lucru de la trei locuri de muncă, o provocare constă în problema „de ce ar trebui să-l folosesc„. Mulți oameni sunt încă strâns legați de carduri de credit și de debit, sau cash și nu văd încă avantajelele unei alternative.
„Există o mulțime de cazuri de utilizare pentru Bitcoin, dar nu este încă nimic care să captureze imaginația publicului larg, nu a fost cu adevărat o ” cerere criminală„, a recunoscut Voorhees.
Patrick Murck,nou numitul director executiv al Fundației Bitcoin spune că aceste cereri apar.
Murck a spus:
„Produsele bazate pe Blockchain încep să apară că o rezolvare a problemelor reale pentru oameni, care vor conduce la adoptarea și creșterea plăcintei pentru întreaga comunitate Bitcoin.”
Toate acestea presupun că media Joe sau Jane înțelege ceea ce blockchain-ul reprezintă, sau cum se utilizează un portofel. Aceasta este o lucrare în curs, în conformitate cu Roger Ver.
„Portofele Bitcoin sunt tolerabile pentru Iubitorii de a se folosi astăzi, dar este nevoie de modele mai ușoare și mai sigure pentru a ajuta la conducerea adoptării în masă„, a spus el. „Companii precum Blockchain, Mycelium, și Bread Wallet sunt dificile la locul de muncă în acest sens.”