Deși este din ce în ce mai recunoscut de afacerile importante, Bitcoin are puterea de a le permite o schimbare investitorilor și guvernelor în lumea inovațiilor financiare, problemele fundamentale încă frânează potențialul de adoptare.
Una dintre cele mai proeminente, în întreaga lume, este lipsa de înțelegere a consumatorilor a subiectului. Pentru dezvoltarea sa, rămâne dificil de explicat unei persoane obișnuite doar modul în care tehnologia Bitcoin poate avea un impact în viața lor – de azi.
Acest lucru duce la intrebarea: în forma sa actuală, este Bitcoin, atât tehnologia și industria de largă, a evoluat încă suficient pentru a rezolva probleme reale pentru piața de masă?
Raspunsul, potrivit experților din industrie, nu este încă, deși zeci de antreprenori și start-up-uri lucrează în acest scop, utilizat în funcție de caz. Vinny Lingham, CEO al furnizorului de card cadou Gyft al telefoniei mobilă, de exemplu, permite monedelor Bitcoin să fie cheltuite pe carduri cadou – o utilizare de masă pentru moneda Bitcoin.
Chiar și așa, Lingham consideră multe dintre cele mai puternice cazuri de utilizare ale monedelor Bitcoin că nu au fost încă dezvoltate:
„Cred că există o multitudine de cazuri de utilizare pentru Bitcoin, care vor fi foarte specifice pentru fiecare regiune. Frumusețea acestei tehnologii este că nu este o tehnologie one-size-fits-all. ”
Bitcoin în SUA
Conștientizarea Bitcoin în SUA este în creștere, cele mai recente sondaje arată că mai mult de 50% dintre consumatori au auzit despre Bitcoin. Cu toate acestea, majoritatea – 65% – au declarat că este puțin probabil să cumpere valuta.
Această statistică nu este de bun augur pentru startup-urile din SUA, dintre care cele mai multe sunt axate pe efectuarea de cumpărare și folosire Bitcoin mai ușor, nu se aplică tehnologia în cazuri de utilizare mai specifice. Această problemă este agravată și mai mult de competiția cu care industria se confruntă în spațiul mai larg de plăți mobile.
De exemplu, Apple a lansat recent Apple a Pay, ca parte din lansarea sa din mult-așteptatul iPhone 6. Deși mulți observatori din industrie sunt încrezători în comunitatea deschisă Bitcoin pe termen lung, pe termen scurt, care să permită plăți prin telefonul mobil prin intermediul conturilor cunoscute drept cărți de credit care ar putea contesta Bitcoin.
Lingham a spus:
„Încă nu am vândut Bitcoin ca o monedă în sine în SUA, dar ea poate deveni mai ușoară de utilizat pentru consumatori în timp cu unele avantaje de cost.”
Cu Apple Pay, există unele avantaje incontestabile, de asemenea. De exemplu, băncile, nu și comercianți, percep taxele pentru utilizarea platformei, deși rămâne de văzut dacă acest lucru va reduce costurile totale, teoretic, cum ar putea Bitcoin.
Platformele competitive de plată mobile sunt un lucru bun, și, sperăm, ca Bitcoin să rămână pentru a beneficia de această competiție pe piața americană. Pentru unul, aceasta ar putea însemna parteneriatul anunțat recent între Coinbase și PayPal, filială Braintree va trebui să producă un produs final mai puternic care se face în cazul în care consumatorii pot utiliza Bitcoin de zi cu zi.
„Nu văd adoptarea pieței de masă, dar, probabil, [lucruri, cum ar fi] integrarea PayPal va schimba acest lucru„, a adăugat Lingham.
Paul Puey, fondator al portofelului Bitcoin Airbitz, a criticat Apple Pay, pentru că, la fel ca multe alte produse Apple, este construit pe o platformă închisă.
Pe termen lung, a argumentat el, acest lucru ar putea fi un avantaj pentru Bitcoin, ca platformă deschisă ar putea apela la inovatori care vor construi cazuri de utilizare mai convingătoare pentru tehnologie.
Bitcoin în întreaga lume
Oamenii din hub-uri financiare mai dezvoltate precum SUA sau Marea Britanie văd promisiunea făcută de monedele Bitcoin pe termen lung și, până în prezent, le-au tratat mai mult ca o investiție sau un instrument capabil de a reduce costurile asociate cu plata.
În afară de aceste națiuni, cu toate acestea, mulți în industria de Bitcoin și de plăți mai mari cred că este o oportunitate pentru tehnologie pentru a împuternici independența financiară cu noi produse care să abordeze problemele în moduri în care încă industria nu a conceput.
Cele două motive, cel mai adesea citate care susțin această afirmație sunt puterea și omniprezența tehnologiei telefonului mobil și problemele inflației din multe țări din întreaga lume.
Cu toate acestea, în timp ce Bitcoin ar putea rezolva în cele din urmă probleme reale în acest domeniu, există cazuri de utilizare mai imediate pentru Bitcoin în piețele emergente.
Brian Gamido, a cărui companie Palarin este axată cinstit pe piața bazată pe Bitcoin din Filipine, crede că plățile și remitențele ar putea fi cele mai convingătoare cazuri de utilizare Bitcoin.
Gamido susține:
„Una dintre cele mai importante cazuri de utilizare la nivel mondial pentru Bitcoin este abilitatea de a trimite low-cost, aproape în timp real remitențe transfrontaliere. Potrivit Băncii Mondiale, ar costa 5-8% pentru a trimite bani de la SUA în Filipine. ”
În final
În cazul în care nu există credință statornică în comunitate privind problemele pe care Bitcoin le poate rezolva va fi refinat de industrie în sine, aceasta nu este pentru o lipsă de bravadă.
Acest lucru a fost alimentată de zeci de milioane de dolari de investiții în multe sectoare diferite ale economiei Bitcoin – multe dintre cele care sunt de lucru pentru a descoperi această problemă de conversie a banilor tradițional într-un format digital.
Dar, astăzi, Bitcoin are, fără îndoială, câteva argumente convingătoare pentru consumatorii care au adoptat mai devreme această tehnologie.
Andy Beal, un avocat cu Strategia Crowley și consultant pentru mai multe startup-uri Bitcoin, a declarat că înmugurirea industriei Bitcoin ar trebui să se concentreze pe evoluarea lentă a platformei sale față de extinderea acestei audiențe:
„În primul rând, se poate continua inovașia și evoluția într-un ritm rapid, în special straturile cu care se confruntă consumatorii. În al doilea rând, se poate continua pentru a rafina narativ – adoptarea de masă este la fel de mult despre marketing cât este vorba despre funcționalitate „.
Takeaway pentru antreprenori se concentrează pe o anumită problemă pe care Bitcoin o poate rezolva, poate fi cel mai bun mod de a obține o companie Bitcoin de la sol.
Cu toate acestea, Lingham, la fel ca mulți alții din industrie, crede că aceste cazuri de utilizare urmează să fie adoptate.
El a concluzionat:
„Unii oameni vor face această monedă, alții o vor crea pe internetul financiar și chiar mai mult se vor folosi încă de aceasta ca să fie gândită în modalități.”
Sursa: coindesk