Charles Allen este CEO al Bitcoin Shop, o americană companie de tranzactionate Bitcoin publică, care folosește Amazon ca program de afiliere pentru a vinde o gamă largă de produse de e-commerce pentru Bitcoin, Litecoin și Dogecoin.
Bitcoin Shop caută acum să își extindă obiectivele industriale, făcând recent investiții strategice cu parteneri cheie, inclusiv California, pe baza serviciului de cumpărare Bitcoin exppresscoin și a procesorului digital de monedă GoCoin, cu scopul de a folosi e-commerce pentru a construi o companie Bitcoin universală.
Allen a vorbit recent despre ambițiile companiei sale la American Bitcoin, Conferința de Nord, care a avut loc weekend-ul trecut la centrul de convenții din Chicago McCormick Place. CoinDesk a stat cu Allen pentru a afla mai multe despre compania lui, presiunile de a fi publice și de ce el crede că Bitcoin Shop este compania cea mai înțeleasă greșit în spațiu.
CoinDesk: Ați spus că Bitcoin Shop este una dintre companiile cele mai greșit înțelese în industria Bitcoin, și că tu nu ești pur și simplu un joc de e-commerce. Poți să ne prezinți viziunea ta pentru Bitcoin Shop și obiectivele sale?
Charles Allen: Da, asta nu e ceea ce vom construi. Doar pentru a vă da o idee de unde am plecat, compania a fost fondată de doi ingineri de la NASA în luna iunie a anului trecut. Am lansat site-ul nostru inițial în septembrie și, practic, ne-am dat seama că există monede Bitcoin, dar nu există un loc unde să fie cheltuiți. Asta nu-i o afacere, care este o soluție pe termen scurt pentru o problemă. Nimeni nu acceptă monede Bitcoin, acum cineva o s-o facă. Asta nu e sustenabil. M-am alăturat în ianuarie și-au schimbat direcția companiei.
În februarie, noi am fost un investitor principal în GoCoin, și îl folosim ca un procesor de plată, astfel încât vom accepta acum Bitcoin, Litecoin și Dogecoin. Noi, de asemenea, doar am investit în expresscoin. Ceea ce vrem să facem este de a utiliza moneda digitală ca o OnRamp a adoptării monedei digitale, iar primul pas este refacerea site-ul web. Toată lumea a fost part-time până în februarie și nu ne-am atins de site până nu a fost publice.
Trebuie să fie în măsură să scoată Bitcoin din ecuație și că modelul de e-commerce trebuie să fie o afacere de sine stătătoare.
Nimeni nu a mai făcut acest lucru înainte de […] Conceptual ai putea face cumpărături de la toți marii retaileri în care aveți încredere și noi vă vom găsi cel mai bun preț iar ei vor transporta ce doriți.
Noi credem că dacă vom crea o soluție în cazul în care ne-am conectat la toate aceste persoane, există un motiv bun pentru care oamenii ar trebui să cumpere de pe site-ul nostru, spre deosebire de [doar] Bitcoin.
Vedeți faptul că Bitcoin Shop evoluează pentru a deveni mai mult decât o companie tradițională de e-commerce, și mai puțin axată pe Bitcoin, în timp?
Încă te mai gândești despre e-commerce ca nucleu de afaceri, și este acum, dar vrem să legăm toate celelalte oferte de servicii. Dacă te gândești la asta, nu are sens să aibă un portofel care nu este integrat cu un procesor de plată sau care nu este integrat cu un comerciant. Nu e totul legat împreună. Ai nevoie de o soluție universală, apoi un client poate avea un singur punct de acces pentru a-și realiza toate tranzacțiile.
Dacă aveți un portofel, acum va trebui să vă conectați portofelul la schimbul sau procesorul de plată. Ai toate aceste nume de utilizator și parole și date de conectare diferite, vei construi acest ecosistem format din furnizori diferiți pe care îi vei gestiona și cărora trebuie să le faci față.
Noi credem că putem crea o soluție unificată prin intermediul parteneriatelor, în cazul în care puteți face totul cu o singură oprire, unde putețicumpăra și schimba, și veți putea să cumpărați produse, puteți obține Bitcoin, să colectați toate piesele, iar e-commerce este pe drumul său.
Cel mai frumos lucru despre e-commerce este că: modelele de afaceri sunt nedovedite la companii Bitcoin. Dacă sunteți un portofel, cum ai de gând să faci bani? În cazul în care un portofel este un serviciu gratuit care este oferit de o companie?
Dacă începi să te gândești cu privire la toate aceste piese este foarte greu să tranzacționezi și să muncești în Bitcoin, pentru că nimeni nu a venit cu o soluție foarte elegantă. Coinbase a făcut o treabă foarte bună, și de faptul că acestea au o relație ACH [Automated Clearing House], astfel încât să se poată conecta la contul dvs. bancar, este un avantaj mare, dar nu este un avantaj competitiv pe termen lung.
E-commerce este plăcut pentru că nimeni nu are de gând să se plângă în legătură cu noi și obținerea taxelor de afiliere de la negustorii noi de la care cumpărăm, în timp ce oamenii se pot plânge cu privire la plata pentru un serviciu de portofel, astfel încât o mulțime de modele care sunt construite sunt doar testate. Ce este un consumator dispus să plătească față de ceea ce nu sunt ei dispuși să plătească?
Deci, vedeți Bitcoin Shop și ecosistemul său partener din ce în ce mai mult precum Coinbase, soluția consumatorului de tip Circle?
Da, investițiile noastre în expresscoin reprezintă un pas în această direcție. Ei nu au legătura cu ACH, dar ei te conectează la ATM-uri, ei pot trimite bani, ei au agenți. Locul unde vreau să ajung este reprezentat de a fi în măsură să ofer aceste aspecte într-un mod corespunzător fără probleme pentru site-ul nostru.
Ne-am ridicat doar sub 2m $, așa că suntem în parteneriat cu alte companii în spațiul în care credem că ne putem conecta pentru a oferi o soluție perfectă în timp. Chiar acum echipa de bază scoate site-ul nou afară și odată după ce acest lucru este înfăptuit vom lucra pentru a integra expresscoin.
Avantajul nostru competitiv de astăzi este că suntem singura companie publică în acest spațiu.
Știu că ai spus că un avantaj de a investi în Bitcoin Shop este că expunerea investitorilor ajunge la companii precum expresscoin și GoCoin. Aveți vreo viziune în ceea ce privește ca Bitcoin Shop să devină asemănător unui fond tranzacționat la bursă pentru investitori?
Aș spune că este mai mult decât un fond de capital public-privat sau decât un [fond de investiții] BT6. Deci, chiar acum, ai dreptate. Pentru investitorii în compania noastră, facem tranzații oriunde de la 400.000 dolari – 500.000 dolari pe zi, în stoc. Deci, dacă ați cumpărat în valoare de 10.000 dolari de stoc ai putea vinde destul de ușor la volume curente. Cand te gandești pentru publicul larg, în cazul în care doriți să fiți expus la Bitcoin, puteți cumpăra Bitcoin sau puteți să-mi cumpărați acțiunile.
Dacă cumperi stocul meu, te expui la GoCoin și expresscoin, și avem o opțiune de a investi 1 milion de dolari în expresscoin la valoarea sa actuală. Eu nu caut să fie un fond public de tranzacționare; investițiile le-am făcute până în prezent sunt strategice pentru că vreau să se integreze cu aceste companii.
Pentru moment, Bitcoin Shop este încă o companie de e-commerce. Cât de afectat ești tu de noii comercianți care intră în ecosistemul Bitcoin? Este o veste bună pentru comercianții Bitcoin și rea pentru Bitcoin Shop?
Cred că e un lucru pozitiv faptul că negustorii mai mari se alătură, mai multe persoane doresc Bitcoin. Cred că cei mai mulți dintre comercianți se alătură online și o fac pentru că este PR gratuit.
Dell acceptă Bitcoin. Sunt sigur că vor vorbi cu tine sau să fie pe Bloomberg. Ei pot fi în mass-media pentru a conduce gradul de conștientizare și de achiziție de clienți [costurile] sunt mai mici, ceea ce este minunat. Adoptarea mai există, cu atât mai mult pentru a forța autoritățile de reglementare să ia decizii.
Ai un sentiment că Bitcoin Shop va trebui să facă rebranding în scopul de a comunica mai bine obiectivele sale de a deveni o companie de Bitcoin universală?
Veți observa că am cumpărat BTCS.com. Asta e bursierul nostru, deci nu poate fi un punct în care ne vom gândi la rebranding, atunci când este momentul potrivit. Acum, cred că trebuie să reflectăm asupra modelului de afaceri pe care îl avem în acest moment.
Sursa: coindesk