Google permite reclamele crypto in SUA si Japonia

27 September 2018 bitcoin, reglementare, tranzactionare

Articol scris de Cristina Dinica

Google va permite publicitatea care promoveaza piata crypto pe platforma Google Adwords, pe teritoriul SUA si Japonia. Decizia a fost facuta publica in cursul acestei saptamani, cand compania americana a anuntat actualizarea politicilor referitoare la anunturile publicitare pentru SUA si Japonia. Asadar, incepand din luna octombrie, gigantul Google va permite reclamele referitoare la cryptomonede si continutul asociat din partea anumitor companii.

SUA si Japonia

In aceasta primavara Google a anuntat ca va interzice publicitatea online care promoveaza cryptomonedele incepand din luna iulie. Aceasta politica a influentat atat rezultatele motorului de cautare, cat si reclamele de pe YouTube si s-a vizat blocarea tuturor formelor de reclama, de la bannere pana la animatii. Interdictia s-a referit la “ICOs, portofele de cryptomonede si recomandari privind tranzactiile crypto”.

In mod asemanator, companii precum Facebook, LinkedIn si Mailchimp au adoptat politici de interzicere a publicitatii care promoveaza cryptomonedele. In urma acestor interdictii, companii crypto si bazate pe Blockchain din Elvetia, Kazahstan si Armenia s-au alaturat celor din Rusia, China si Coreea de Sud in intentarea unui proces comun impotriva marilor companii de internet pentru interzicerea publicitatii legate de cryptomonede.

La sfarsitul lunii iunie Facebook a anuntat ca va ridica restrictiile in ceea ce priveste reclamele din domeniul crypto. Compania a reactualizat politica privind produsele si serviciile financiare interzise. Mai precis, reteaua de socializare a declarat atunci ca va permite ad-urile care fac referire la cryptomonede, insa a ramas in vigoare politica de interdictie pentru reclamele referitoare la ICO-uri.

O miscare similara este cea din cursul acestei saptamani, cand Google a anuntat ca va permite in SUA si Japonia publicitatea care promoveaza cryptomonedele pe platforma Google Adwords. Potrivit anuntului recent, “agentiile de publicitate vor fi certificate de Google in prealabil, pentru tara in care se vor difuza anunturile lor. Agentiile de publicitate vor putea solicita certificarea dupa lansarea politicii, in octombrie”.

 

Sursa: https://www.cnbc.com/2018/09/25/google-reverses-ban-on-cryptocurrency-exchange-advertising-in-us-japan.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest website folosește cookies proprii cât și plasate de terți pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare si a analiza traficul pe site în scopuri de publicitate. Pentru a vă exprima consimțământul privind acceptarea tuturor cookie-urilor de pe site-ul nostru dați click pe DE ACORD. Puteți schimba oricând setările cookies în browser-ul dvs. Politica de utilizare cookies.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close