Valorificarea technologiei blockchain
Lăsând întrebările de viabilitate ale pieței deoparte, Augur lucrează deja pe tehnologie, deși chiar construcția sa rămâne în flux. Augur intenționează să utilizeze două tipuri de jetoane pentru a își facilita piața.
În primul rând, se va planifica să utilizeze încă nelansata tehnologie cu catene laterale pentru a transfera Bitcoin la adrese care pot fi păstrate în timp ce un utilizator deține în mod activ acțiuni ca parte a unui pariu. În al doilea rând va fi semnul de focalizare în timpul crowdsale-urilor sale viitoare, Reputația, care este setată pentru a fi vândută peste 45 de zile în mai.
Jetoanele de reputație vor fi vândute în cursul crowdsale pentru a strânge bani pentru finalizarea și continuarea dezvoltării platformei, pentru a fi utilizate de către Augur în practica sa de a stimula utilizatorii să se raporteze în mod fiabil cu privire la rezultatul evenimentelor, se spune că Hillary Clinton este ales președinte în 2016.
„După alegeri, pentru că nu e un punct central care confirmă că s-a întâmplat, trebuie să existe un sistem de raportare descentralizat. Aici o să intre reputația. Titularii de reputație sunt rugați să se raporteze cu privire la rezultatul evenimentelor care asigură integritatea sistemul „, a spus Gardner.
Cei care sunt necinstiți, la rândul lor, au un procent de jetoane redistribuite în rândul utilizatorilor de încredere din rețea. Cât de mult vor fi distribuite depinde de o ecuație și va varia în funcție de factori cum ar fi cât de mulți oameni se raportează cu privire la eveniment și cu câtă precizie.
În cele din urmă, va exista o „autoritate de modelat moneda„, care va contribui la realizarea pariurilor pe termen lung să poată fi făcute fără a fi supuse la volatilitatea Bitcoin. De exemplu, dacă un utilizator a vrut să parieze pe alegerile din 2020, el sau ea ar trebui să știe că fondurile își vor păstra valoarea la acest moment.
Deja plasată, în conformitate cu Krug, este ecuația care ar permite schimbul de acțiuni a rezultatelor eveniment, precum și mecanismele de consens care determină rezultatele binare.
„Puteți avea chiar și până la 75% mincinoși și să obțineți raportarea corectă ca rezultat„, a declarat Krug, deși el a remarcat că proiectul încă lucrează cu privire la modul de realizare a rezultatelor multidimensionale.
Marketing educațional
Conectarea cu potențialii utilizatori va fi o altă provocare, după cum reiese din primirea oarecum destul de fragilă a grupului de la The North American Bitcoin Conference’s Startup Stage.
Reamintind evenimentul, Gardner a remarcat: „Cred că există un decalaj foarte mare care îi opresc pe oamenii să înțeleagă proiectul.”
Concentrat pe această chestiune va fi directorul de marketing Tony Sakich, un fost director de marketing la procesor de plată BitPay.
Descriind membrii proiectului ca fiind o „echipă de vis„, Sakich a indicat că intenționează să își concentreze eforturile pe menținerea campania publicitară ”de școală veche” pentru Augur , în timp ce face apel la o bază largă, în afara celor din comunitatea Bitcoin.
„Sprerăm să ajungem la o mulțime de școli, mediul academic și-a dorit ceva de genul acesta de ceva timp. Cred că oamenii care sunt pe piețele de predicție nu sunt de tipurile cripto și încercăm să facem această încrucișare„, a spus Sakich.
Numind proiectul o „adevărată provocare„, în comparație cu BitPay, Sakich a spus că e în mijlocul conferințelor și evenimentelor care îi vor permite lui Augur un public din afara comunității Bitcoin.
Deși a declarat că nu va folosi platforma de pariuri, a adăugat că el se așteaptă de la Augur la „a deveni una dintre piețele de predicție definitive„, cu condiția să poată fi menținută descentralizată.
Schimbare cu scântei
În pofida acestor provocări, echipa Augur este încrezătoare că produsul lor poate rezolva probleme reale.
De exemplu, Krug menționează că Augur ar putea fi utilizat de către agricultorii din Argentina pentru a avea acoperire împotriva ciclurilor de condiții meteorologice sau de către comercianții chinezi care nu pot accesa piața de capital din SUA.
„Pune problema de a cere de la proprii angajați informații„, a continuat Krug. „Să zicem că ești o companie de modă si vrei sa vezi cum va fi produsul cel mai bine vândut din acel an. Puteți să vă întrebați proprii angajați. Ce ai putea face este să întrebi publicul larg ca să obț un rezultat mult mai precis.”
La un nivel și mai abstract, Krug a mers atât de departe încât a sugerat că piețele de predicție ar putea fi folosite de medici pentru a diagnostica mai exact pacienții.
Poate cel mai special, Krug și Gardner nu sunt interesați în transformarea proiectului Augur într-un efort pe termen lung sau chiar o afacere, cel puțin, materia este încă în dezbatere.
„O multime de membrii ai echipei sunt destul de tineri, aceasta este într-adevăr un experiment intelectual. Să spunem că Augur este de succes, există tot felul de aplicații de consum, nu vor fi oportunități de consultanță„, Gardner a declarat, comparând cariera Bitcoin al acelor dezvoltatori care strălucesc, precum Peter Todd.
Gardner a adăugat:
„În cazul în care Augur este de succes, există o oportunitate uriașă de a face bani, dar noi credem că, dacă acest lucru reușește, vom clădi acest instrument de predicție care va schimba lumea.”
Sursa: coindesk