Bitcoin Romania este o companie tanara pe piata romaneasca, ce promoveaza un produs nou si complet inovator: moneda digitala Bitcoin. Inca de la inceput, ne-am propus sa cream o echipa de lucru dinamica, dornica de evolutie si capabila sa se adapteze la noile cerinte ale pietei.
Obiectul principal al companiei Bitcoin Romania este de a oferi servicii sigure si de cea mai buna calitate clientilor sai, de a dezvolta constant proiecte inovatoare si de a fi in contact cu utilizatorii sai; fie prin intermediul retelelor de socializare, fie cu ajutorul chat-ului de pe platforma noastra de tranzactionare , telefonic sau prin email.
Fiind in continua dezvoltare, dorim sa ne marim echipa si sa avem alaturi de noi persoane inovatoare, out-of-the-box, cu un apetit pentru risc si cu idei revolutionare.
Dorim sa spargem monotonia structurilor organizationale clasice si sa cream un mediu de lucru dinamic, in continua schimbare, in care sa avem drept parteneri activi lideri cu capacitate de adaptare la cerintele pietei monedelor digitale.
Crezi ca poti accepta provocarea? Ai idei indraznete, dar nu ai avut pana acum ocazia sa le promovezi? Noi iti oferim aceasta oportunitate! Asteptam cv-ul tau, alaturi de o scrisoare de intentie in care sa ne spui de ce doresti sa faci parte din Bitcoin Romania si ce skill-uri ascunse ai, dar mai ales cum crezi ca le-ai putea folosi pentru a face parte din echipa noastra.
In crypto we trust!
Bitcoin Romania s-a infiintat in primavara anului 2014, cand a adus in tara primul ATM Robocoin pentru bitcoin din Europa Continentala. De atunci a urmat o dezvoltare continua, ajungand sa detina 4 ATM-uri, o platforma de tranzactionare proprie si sa incheie parteneriate strategice cu alte companii specializate in tranzactii financiare, pentru facilitarea accesului la servicii de tranzactionare bitcoin in intreaga tara.
Gratie acestor eforturi, in prezent Romania este una dintre cele mai dezvoltate tari din peisajul bitcoin, lucru care a atras atentia principalelor canale media interne si internationale.
Bitcoin foloseşte tehnologia peer-to-peer pentru a opera fara vreo autoritate centrala sau banca; administrarea tranzactiilor si emiterea de bitcoini se face in mod colectiv, de catre reţeaua Bitcoin. Pentru mai multe detalii accesati https://bitcoin.org/ro/.
Vino in echipa Bitcoin Romania! Fii parte din revolutia digitala!
Posturi disponibile:
- Consilier Vanzari
- Analist financiar senior
- Programator SQL
Consilier vanzari
Tip job Full time – Bucuresti
Candidatul ideal
– Studii medii/ superioare
– Cunostinte de limba engleza la nivel avansat
– Experienta in customer support /bancar/telecom reprezinta un plus
– Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet) & hardware
– Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, atentie la detalii
– Capacitate rapida de decizie
Descrierea jobului
– reprezinta compania in relatia cu clientii
– asigura cresterea vanzarilor companiei
– contract de munca pe perioada nedeterminata;
– remuneratie corelata cu pregatirea, experienta si rezultatele dovedite;
– mediu de lucru placut si dinamic
– posibilitatea de a fi parte dintr-un domeniu revolutionar si de a avansa profesional in cadrul unei companii de succes;
Analist financiar senior
Descrierea postului
Cerinte specifice- Capacitate de analiza si sinteza, planificare şi coordonare, analist, strateg
Realizarea unor situatii specifice solicitate, prin prelucrarea unor informatii contabile
Realizeaza analiza scenariilor solicitate pe baza informatiilor contabile
Procesarea datelor si informatiilor, elaborarea si evaluarea informatiei in mod analitic, elaborarea unei propuneri de analiza cost/ beneficiu
Analiza nevoilor și a cerințelor specifice de implementare, cât și prin supervizarea proceselor de implementare
Planificarea activităților de analiză
Documentarea cazurilor de utilizare a informatiei contabile
Cunoașterea proceselor specifice companiei
Cunoștințe de utilizare a unor instrumente software de modelare și simulare a proceselor
Alte abilități / Atitudine:
Abilități de prezentare și redactare documente
Gândire analitică
Abilități de organizare și planificare a activităților
Capacitate de mediere a conflictelor
Proactivitate și capacitate de decizie
Gestiune eficientă a timpului
Abilitate de a identifica și de a gestiona problemele
Atributii
sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu
sa asigure inregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara
sa analizeze contabil documentele primare colectate ale firmei
sa conceapa articole contabile ale firmei
sa stabileasca formula de calcul potrivita
sa efectueze calcule specifice
sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
Conditiile de lucru ale postului
Desfasurarea activitatii: la birou
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Va fi raspunzator si utilizeaza:
Echipamente
Baza de date
Conditii de formare profesionala
Specificatiile postului
Nivelul de studii studii superioare economice sau certificate CNFPA contabil
Pregatire profesionala si experienta practica in domeniu.
Aptitudini si competente personale
incredere in sine;
gandire laterala
atentie;
ascultare activa
indemanare;
concentrare;
punctualitate;
capacitatea de a invata;
aptitudini tehnice;
limba straina;
orientat catre client si realizarea sarcinilor, cu respectarea termenelor limita
cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicatii informatice specifice desfaturarii activitatii)
dispus intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Nivelul postului: Executie
Vechimea in specialitate necesara Minim 5 ani in contabilitate
Studii de specialitate de preferat absolvent al unei scoli postliceale economice sau absolvent al unei facultati cu profil economic
Cunostinte de operare pe calculator WORD,EXCEL,aplicatii de contabilitate si gestiune utilizate de catre societate
Limbi straine engleza
Oferta:
– posibilitatea de a fi parte dintr-un domeniu revolutionar si de a avansa profesional in cadrul unei companii de succes;
– contract de munca pe perioada nedeterminata;
– remuneratie corelata cu pregatirea, experienta si rezultatele dovedite;
– mediu de lucru placut si dinamic;
Programator SQL
1 pozitie disponibila , full time, Bucuresti. Experienta minima – 2 ani
https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/programator-web/1003826
Candidatul ideal
ASTEPTAM DE LA TINE:
• Sa ai experienta ca programator Microsoft SQL Server de minim 2 ani;
• Experienta cu TSQL, ETL, SSIS, Reporting serices;
• Avantaj cunostinte modele statistice;
• Avantaj cunostinte MS Excel, abilitate de a scrie code VBA, macrouri;
• Sa fii o persoana organizata si perseverenta;
• Sa ai o gândire analitica, capacitate de concentrare;
• Sa ai orientare spre solutii simple;
• Sa fii pro-activ;
• Sa fii capabil sa respecti termenele stabilite;
APRECIEM:
• Dorinta continua de perfectionare si cunoastere;
• Implicarea;
• Colegialitatea;
Descrierea jobului
DINTRE RESPONSABILITATI PUTEM ENUMERA URMATOARELE:
• Participarea la fazele de proiectare/design a bazelor de date;
• Dezvoltare baze de date în mediul MS SQL Server Management Studio;
• Dezvoltare baze de date pentru aplicatii web-based;
• SSIS + Reporting services
Toate CV-urile vor fi tratate in conditii de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.
Asteptam CV-ul tau pe adresa noastra de mail contact@bitcoinromania.ro
salut eu lucru de multi ani cu bitcoin litecoin stiu tot am portofel peste tot am conturi online payza si altele am card din america stiu sa produc sa investesc sunt un broker
Buna ziua! Asteptam cv-ul dumneavoastra pe adresa noastra de contact: contact@bitcoinromania.ro
Exista posibilitatea a face un intership la dvs in firma? 🙂