Ce poate învăța Bitcoin de la succesul Social Media

31 octombrie 2014 bitcoin

Articol scris de Wu Mihu

socialbtc

Facebook, MySpace și Twitter au luat pe web-ul cu asalt în 2000, ceea ce a permis un val de comunicare cum înainte n-a fost niciodată posibil pe Internet.

Recursul social media nu trece de la studenții tech-savvy la piața de masă, peste noapte, cu toate acestea. A fost nevoie de timp pentru ca industria să construiască infrastructura necesară de a scala în mod corespunzător pentru utilizare mainstream.

Din cauza statutului său de tehnologie nouă și perturbatoare, există unii care văd paralele între industria mass-media socială și industria Bitcoin.

Sean Percival, care a fost implicat in stadii incipiente de social media ca vice-președinte la MySpace, acum se concentrează pe valute digitale, ca investitor, și a observat ceea ce el consideră asemănări izbitoare.

El a declarat pentru CoinDesk următoarele:

Această creștere Bitcoin este aproape identică cu ceea ce am văzut în primele zile ale mass-mediei sociale.”

În calitate de partener la 500 de Startups, Percival a investit într-o serie de companii de Bitcoin, și simte că Bitcoin este pe punctul de trecere a prăpastei pentru a deveni mai mainstream, a spus el.

În ceea ce privește calendarul social media ar fi 2007 chiar acum. Twitter a fost doar la început să decoleze și MySpace era încă rege „, a adăugat el.

Water mark-ul

În timp ce prețul dBitcoin nu a crescut într-un ritm dramatic ci, unii s-ar fi așteptat, există și alte valori la care să poată privi drept probe în cee ce privește dovada că moneda digitală este în creștere.

Numărul de investiții în startupuri legate de Bitcoin continuă să crească, și a depășit bine valoarea investiției în 2013. Datele privind investițiile Bitcoin de risc arată că au fost mai mult de 280 milioane dolari în investiții până în prezent în 2014, o cifră care domină 91m$ din anul 2013.

Volumul de schimb este, de asemenea, în creștere, în ciuda unui preț scăzut, ceea ce sugerează că investitorii continuă să se uite la Bitcoin ca la o nouă clasă de active la nivel mondial, cu o valoare reală. Se crează o oportunitate de afaceri pentru schimburi și de-a lungul timpului îmbunătățirea lichidității pe piețe.

2

Ca cineva care investește în startup Bitcoin, Percival vede clar această parte în special a sectorului drept catalizator pentru creșterea economică în tehnologie.

El nu crede că Bitcoin poate fi în mod necesar în fruntea alegerilor oamenilor. Nimeni nu înțelege cu adevărat de norii cumputerizați și de stocare a datelor tehnologiice din spatele infrastructurii sociale mass-media, dar aceasta a fost crucială pentru creșterea globală a acestuia.

El a spus:

Tehnologia în sine este mult mai probabil să reușească atunci când dispare în fundal. Când utilizați Bitcoin și nici măcar nu știi, atunci Bitcoin câștigă.

Identitate, nu anonimat

Nu a fost un timp în epocă Silk Road Bitcoin, atunci când mulți oameni au crezut că cryptocurrencies pe bază de lanț de bloc au fost anonime. Nu este așa.

Industria a cunoscut o serie de ghinioane notabile, iar escrocii cu criminalistica pe bază de lanț bloc efectuate pe operațiunile lor, dovedind că tranzacțiile Bitcoin de bază sunt mai pseudonime decât anonime.

Este posibil ca Bitcoin să treebuiască să îmbrățișeze identitatea pentru a deveni popular – ceva ce Facebook a reușit, eliminând anonimatul și forțând oamenii să folosească identitățile reale pe Internet.

2

Principala valoare Bitcoin nu este anonimată”, a declarat Lands Nathan, CEO-ul Facebook-conectat la portofelul Bitcoin QuickCoin. „Lansarea noastră ne-a demonstrat că oamenii vor folosi Bitcoin cu identitate atașată și într-o natură socială.”

Gândirea lui Lands este faptul că mass-media socială va fi necesară pentru ca Bitcoin să crească. Acesta este motivul pentru care el și echipa sa au început QuickCoin în primul rând – de a iniția propagarea virală în monede digitale.

Lands a declarat:

Puteți construi aplicații sociale unice cu Bitcoin care dau oamenilor un motiv pentru a utiliza Bitcoin și, în același timp, de fapt, pentru a ajuta să fie răspândit la fel de bine.”

Bitcoin are nevoie de social media

Capitalizarea de piață actuală Bitcoin este de peste 4 miliarde $, dar creșterea este încă mică în cadrul industriei de social media. Ca o companie publică, Facebook are un capac de piață 208bn $ cu mai mult de 1 miliard de oameni în mod activ în utilizarea acestuia.

Dar industriile nu sunt în concurență unele cu altele. Precum social media este acum o componentă critică a internetului, s-ar putea dovedi integral la răspândirea Bitcoin.

Unii antreprenori Bitcoin sunt deja în căutarea de a valorifica social media pentru a face doar asta, cu QuickCoin și un alt startup numit ZapChain fiind exemplele cele mai notabile. Intenția ZapChain este de a educa și, astfel, să crească gradul de conștientizare Bitcoin, potrivit CEO-ul său Matt Schlicht.

El a spus:

Social media este cel mai bun mod ca informațiile să se răspândească pe Internet și în lume. Period. Dacă este utilizat corect, social media are capacitatea de a crește drastic rata de adopție Bitcoin.

Industria Bitcoin ar trebui să-și dorească asta pentru a obține rezultate similare.

 

 

 

Sursa: coindesk

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *