Bitcoin Romania - Sunati la 0760 43 10 63

Cariere

Bitcoin Romania este o companie tanara pe piata romaneasca, ce promoveaza un produs nou si complet inovator: moneda digitala Bitcoin. Inca de la inceput, ne-am propus sa cream o echipa de lucru dinamica, dornica de evolutie si capabila sa se adapteze la noile cerinte ale pietei.

Obiectul principal al companiei Bitcoin Romania este de a oferi servicii sigure si de cea mai buna calitate clientilor sai, de a dezvolta constant proiecte inovatoare si de a fi in contact cu utilizatorii sai; fie prin intermediul retelelor de socializare, fie cu ajutorul chat-ului de pe platforma noastra de tranzactionare , telefonic sau prin email.

Fiind in continua dezvoltare, dorim sa ne marim echipa si sa avem alaturi de noi persoane inovatoare, out-of-the-box, cu un apetit pentru risc si cu idei revolutionare.

Dorim sa spargem monotonia structurilor organizationale clasice si sa cream un mediu de lucru dinamic, in continua schimbare, in care sa avem drept parteneri activi lideri cu capacitate de adaptare la cerintele pietei monedelor digitale.

Crezi ca poti accepta provocarea? Ai idei indraznete, dar nu ai avut pana acum ocazia sa le promovezi? Noi iti oferim aceasta oportunitate! Asteptam cv-ul tau, alaturi de o scrisoare de intentie in care sa ne spui de ce doresti sa faci parte din Bitcoin Romania si ce skill-uri ascunse ai, dar mai ales cum crezi ca le-ai putea folosi pentru a face parte din echipa noastra.

In crypto we trust!

Bitcoin Romania s-a infiintat in primavara anului 2014, cand a adus in tara primul ATM Robocoin pentru bitcoin din Europa Continentala. De atunci a urmat o dezvoltare continua, ajungand sa detina 4 ATM-uri, o platforma de tranzactionare proprie si sa incheie parteneriate strategice cu alte companii specializate in tranzactii financiare, pentru facilitarea accesului la servicii de tranzactionare bitcoin in intreaga tara.

Gratie acestor eforturi, in prezent Romania este una dintre cele mai dezvoltate tari din peisajul bitcoin, lucru care a atras atentia principalelor canale media interne si internationale.

Bitcoin foloseşte tehnologia peer-to-peer pentru a opera fara vreo autoritate centrala sau banca; administrarea tranzactiilor si emiterea de bitcoini se face in mod colectiv, de catre reţeaua Bitcoin. Pentru mai multe detalii accesati https://bitcoin.org/ro/.

Vino in echipa Bitcoin Romania! Fii parte din revolutia digitala!

 

Posturi disponibile:

  1. Consilier Vanzari
  2. Analist financiar senior
  3. Programator SQL
  4. Consilier vanzari pentru agentia din Cluj-Napoca
  5. Consilier vanzari pentru agentia din Bucuresti

contabil-1024x683

Consilier vanzari

Tip job Full time – Bucuresti

Candidatul ideal

– Studii medii/ superioare
– Cunostinte de limba engleza la nivel avansat
– Experienta in customer support /bancar/telecom reprezinta un plus
– Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet) & hardware
– Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, atentie la detalii
– Capacitate rapida de decizie

Descrierea jobului

– reprezinta compania in relatia cu clientii
– asigura cresterea vanzarilor companiei
– contract de munca pe perioada nedeterminata;
– remuneratie corelata cu pregatirea, experienta si rezultatele dovedite;
– mediu de lucru placut si dinamic
– posibilitatea de a fi parte dintr-un domeniu revolutionar si de a avansa profesional in cadrul unei companii de succes;

sales-consultant-interview-questions

Analist financiar senior

Descrierea postului

Cerinte specifice- Capacitate de analiza si sinteza, planificare şi coordonare, analist, strateg

Realizarea unor situatii specifice solicitate, prin prelucrarea unor informatii contabile

Realizeaza analiza scenariilor solicitate pe baza informatiilor contabile

Procesarea datelor si informatiilor, elaborarea si evaluarea informatiei in mod analitic, elaborarea unei propuneri de analiza cost/ beneficiu

Analiza nevoilor și a cerințelor specifice de implementare, cât și prin supervizarea proceselor de implementare

Planificarea activităților de analiză

Documentarea cazurilor de utilizare a informatiei contabile

Cunoașterea proceselor specifice companiei

Cunoștințe de utilizare a unor instrumente software de modelare și simulare a proceselor

Alte abilități / Atitudine:

Abilități de prezentare și redactare documente

Gândire analitică

Abilități de organizare și planificare a activităților

Capacitate de mediere a conflictelor

Proactivitate și capacitate de decizie

Gestiune eficientă a timpului

Abilitate de a identifica și de a gestiona problemele

Atributii

sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu

sa asigure inregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara

sa analizeze contabil documentele primare colectate ale firmei

sa conceapa articole contabile ale firmei

sa stabileasca formula de calcul potrivita

sa efectueze calcule specifice

sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca

sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei

sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;

sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;

sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;

sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

Competente personale:

sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);

sa nu aiba antecedente penale

sa fie apt din punct de vedere medical

Conditiile de lucru ale postului

Desfasurarea activitatii: la birou

Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;

Va fi raspunzator si utilizeaza:

Echipamente

Baza de date

Conditii de formare profesionala

Specificatiile postului

Nivelul de studii studii superioare economice sau certificate CNFPA contabil

Pregatire profesionala si experienta practica in domeniu.

Aptitudini si competente personale

incredere in sine;

gandire laterala

atentie;

ascultare activa

indemanare;

concentrare;

punctualitate;

capacitatea de a invata;

aptitudini tehnice;

limba straina;

orientat catre client si realizarea sarcinilor, cu respectarea termenelor limita

cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicatii informatice specifice desfaturarii activitatii)

dispus intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte

Program de lucru

Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.

Nivelul postului: Executie

Vechimea in specialitate necesara Minim 5 ani in contabilitate

Studii de specialitate de preferat absolvent al unei scoli postliceale economice sau absolvent al unei facultati cu profil economic

Cunostinte de operare pe calculator WORD,EXCEL,aplicatii de contabilitate si gestiune utilizate de catre societate

Limbi straine engleza

Abilitati ,calitati si aptitudini necesare

• Seriozitate

• Punctualitate

• Atentie

• Persoana organizata

• Persoana ordonata

• Responsabilitate

Oferta:

– posibilitatea de a fi parte dintr-un domeniu revolutionar si de a avansa profesional in cadrul unei companii de succes;

– contract de munca pe perioada nedeterminata;

– remuneratie corelata cu pregatirea, experienta si rezultatele dovedite;

– mediu de lucru placut si dinamic;

sql

Programator SQL

1 pozitie disponibila , full time, Bucuresti. Experienta minima – 2 ani

Candidatul ideal

ASTEPTAM DE LA TINE:

• Sa ai experienta ca programator Microsoft SQL Server de minim 2 ani;
• Experienta cu TSQL, ETL, SSIS, Reporting serices;
• Avantaj cunostinte modele statistice;
• Avantaj cunostinte MS Excel, abilitate de a scrie code VBA, macrouri;
• Sa fii o persoana organizata si perseverenta;
• Sa ai o gândire analitica, capacitate de concentrare;
• Sa ai orientare spre solutii simple;
• Sa fii pro-activ;
• Sa fii capabil sa respecti termenele stabilite;

APRECIEM:

• Dorinta continua de perfectionare si cunoastere;
• Implicarea;
• Colegialitatea;
Descrierea jobului

DINTRE RESPONSABILITATI PUTEM ENUMERA URMATOARELE:

• Participarea la fazele de proiectare/design a bazelor de date;
• Dezvoltare baze de date în mediul MS SQL Server Management Studio;
• Dezvoltare baze de date pentru aplicatii web-based;
• SSIS + Reporting services

Short-sale-consultant

Consilier vanzari pentru agentie

1 pozitie valabila pentru Bucuresti si 1 pozitie valabila pentru Cluj-Napoca

Tip job Full time

Candidatul ideal

– Studii medii/ superioare
– Cunostinte de limba engleza la nivel avansat
– Experienta in customer support /bancar/telecom reprezinta un plus
– Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet) & hardware
– Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, atentie la detalii
– Capacitate rapida de decizie

Descrierea jobului

– reprezinta compania in relatia cu clientii atat telefonic cat si fata in fata la agentie;
– asigura cresterea vanzarilor companiei
– contract de munca pe perioada nedeterminata;
– remuneratie corelata cu pregatirea, experienta si rezultatele dovedite;
– mediu de lucru placut si dinamic
– posibilitatea de a fi parte dintr-un domeniu revolutionar si de a avansa profesional in cadrul unei companii de succes;

 

Toate CV-urile vor fi tratate in conditii de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.

Asteptam CV-ul tau pe adresa noastra de mail contact@bitcoinromania.ro

 

2 responses to Cariere

  1. salut eu lucru de multi ani cu bitcoin litecoin stiu tot am portofel peste tot am conturi online payza si altele am card din america stiu sa produc sa investesc sunt un broker

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *